Πολιτική Αποστολών

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω της συνεργάτιδας εταιρείας ταχυμεταφορών (Courier). Τον τόπο παράδοσης τον επιλέγετε εσείς κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, δηλώνοντας την διεύθυνση παράδοσης που επιθυμείτε. Προσφέρεται η επιλογή παραλαβής της παραγγελίας σας από το Ινστιτούτο (Βασιλίσσης Όλγας 148, Θεσσαλονίκη, 54645) και πληρωμής επί τόπου με τη μέθοδο της επιλογής σας. Επί τόπου παραλαβές γίνονται Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 10:00 π.μ. – 6:00 μ.μ. Δεν πραγματοποιούνται αποστολές εκτός Ελλάδας.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

– Δωρεάν έξοδα αποστολής για παραγγελίες αξίας 49€ και άνω.
– Έξοδα αποστολής € για παραγγελίες αξίας κάτω των 49€.
– Σημειώνεται ότι η μέθοδος της ‘Αντικαταβολής’ επιβαρύνεται με € επιπλέον.
* Ειδικές προσφορές μπορεί να ισχύουν ανά διαστήματα.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

– Οι αποστολές σε χερσαίους και νησιώτικους προορισμούς καθώς και σε μεγάλα αστικά κέντρα πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών.
– Οι αποστολές σε απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-7 εργάσιμων ημερών.
* Σημειώνεται ότι σε περίοδο εκπτώσεων και ειδικών προσφορών ενδέχεται ο χρόνος παράδοσης να αυξηθεί λόγω αυξημένου όγκου παραδόσεων.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σας κάνοντας click εδώ (μπλε γράμματα). Όταν η παραγγελία φύγει προς αποστολή θα λάβετε ενημερωτικό email, το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό του δέματός σας, καθώς και οδηγίες για να παρακολουθείτε την πορεία του.

Πολιτική Επιστροφών

Το κατάστημά μας δέχεται επιστροφές και δεσμεύεται σε αντικατάσταση μόνο σε περίπτωση που το προϊόν φέρει φθορά η οποία δεν έχει προκληθεί από τον παραλήπτη. Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές. Ωστόσο, εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα, και επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 2310868484. Θα σας ζητηθεί να μας στείλετε φωτογραφία του προϊόντος που φέρει φθορά, αμέσως μετά το άνοιγμα του δέματος. Στη φωτογραφία πρέπει να περιλαμβάνεται και το κουτί το οποίο μόλις έχει ανοιχτεί.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

– Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί αλλά φέρει φθορά.
– Οι επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω.
* Σε περίπτωση μη εγκεκριμένων ή μη αποδεκτών επιστροφών, η Επιχείρηση φέρει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή και τα προϊόντα θα αποστέλονται ξανά στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Βήμα 1: Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 2310 868484 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 10:00 π.μ. – 6:00 μ.μ.) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customerservice@……………..gr.
Βήμα 2: Συσκευάστε το προϊόν με την συσκευασία που σας είχε σταλεί. Συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα παραμένουν σφραγισμένα, δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Βήμα 3: Καλείτε το τοπικό παράρτημα της εταιρίας ταχυμεταφορών η οποία σας παρέδωσε το δέμα και κανονίζετε ώστε ένας εκπρόσωπός τους να περάσει από το χώρο σας και να παραλάβει εκ νέου το δέμα που πρόκειται να επιστραφεί. Το αντίτιμο μεταφορικών σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος με φθορά καλύπτεται από εμάς και εσείς δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Αποκλειστική Διεύθυνση αποστολής: Βασιλίσσης Όλγας 148, Θεσσαλονίκη, 54645, Ελλάδα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Εφόσον η διαδικασία επιστροφής έχει ολοκληρωθεί σωστά και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφεται παραπάνω, η επιχείρηση μας είναι υποχρεωμένη να σας επιστρέψει τα χρήματά σας εντός διαστήματος 14 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στην επιχείρησή μας.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
– Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
– Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε αποστείλει σε εμάς μέσω email, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή. Εμείς θα σας στείλουμε ένα email ειδοποίησης όταν πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων. Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να μας ζητήσετε να σας στείλουμε ένα καινούριο προϊόν, ίδιο με το προηγούμενο, σε περίπτωση που το αρχικό προϊόν που παραλάβατε είχε φθορά. Εάν το προϊόν εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο, θα σας αποσταλεί την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα, αφού παραλάβουμε την επιστροφή σας. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο για οποιονδήποτε λόγο, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων όπως αυτή περιγράφεται παραπάνω.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΩΡΟΥ

Οι ανταλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και αυτός θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.

Shopping Cart